- Müasir məktəbdə pedaqoji ünsiyyət problemi, Məqalə, VI Resp. e.k.mat. B.2014,s. 46-50
- Məktəbdə müəllim-şagird münasibətləri problemi, Məqalə, BDU-95 Resp. Elm konf. mat. səh. 7
- Okulda öyretmen-öğrenci iletisimi sorunu, Tezis, Türkiyə-Hacıtepe univ. Konf mat, Türkiyə, 2014, s.124-126
- Формирование нравств. ценности и их закономерности, Tezis, III beyn e.k. mat. BPKHİ,2014,s.84-86
- Ali məktəb müəllimi Tezis VII Resp. E. konfrans.mat. BDU 2015, Səh. 12-13, 2015
- Pedaqoji ünsiyyət və onun sosial-psixoloji mexanizmi Məq. Bey/elmi konfrans. Naxçıvan 2015, səh. 259-261
- Pedaqoji İletişim və öğrencilerin oluşumuna etkisi Tezis Bildiri özetleri kitabı. 8-10 iyun, Türkiyə Hacettepe Univer., 2015
- Kurikulum tədris proqramı Proq. BDU, TMŞ, 2015
- Pedaqogikadan sxemlər (M.İsmixanov) Met.vəs ADPU, B.2015, 2 ç.v.
- Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları (M.İsmixanov) Rəy ADPU,B.2015,14 ç.v.
- Azərbaycan təhsilində kurikulum konsepsiyası. Dərs vəsaiti, B., 2016, 228 s.
- Новая стратегия образования (соав)., Məq., Bey/konf mat. M. 2016, s. 333-337
- Təhsilin əsаs pаrаdiqmаlаrının хаrаktеristikаsı. Məq., VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu. Kipr noyabr, 2016
- Kurikulum və orta təhsil pilləsinin məqsədi. Məq., Təhsildə pedaqoji yanaşmalar. Resp e.k. B. 2016, s. 105
- Şagirdlərin özünütərbiyə məsələlərinə dair. Tezis., SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 142-143
- Xanım qızlar tərbiyəsi. Tezis., SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 143-145
- Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizə qayğılı münasibətindən, Məqalə, “Azərbaycanın işıqlı gələcəyi”, Bakı 2017, s. 9-12
- XXI əsrin qlobal çağırışları və müasir interdisipinar ali təhsilin dəyişən pedaqoji təlim paradiqmaları, Məqalə, VIII Uluslararası eğitim yönetimi forumu, Ankara, 19-21 oktyabr 2017
- Поддерживающее обучение как инновационное направление в системе образования, Məqalə, V beynəlxalq konf., Ukrayna, Kramatorsk, 30 oktyabr, 2017, s. 21-25
- Ümumtəhsil məktəblərində kütləvi bədən tərbiyəsi və idmanın inkişaf yolları, Metodik vəsait, Bakı “Təknur” 2017. 8,9 ç.v.
- Pedaqoji texnologiyaların təlim prosesinə tətbiqinə verilən tələblər. IX resp. e/konf, 4 may 2017, s. 55 (tezis)
- Heydər Əliyev və milli-mənəvi dəyərlərimiz. IX resp. e/konf, 4 may 2017, S. 166-167 (tezis)
- Акмеологическая направленность валеологических проблем в системе высщего образования. IX resp. e/konf, 4 may 2017, S. 294-295 (tezis)
- Azərbaycançılıq milli-mənəvi dəyərlərimizdəndir. “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə” adlı Respublika e/p konfrans. Bakı, 6 dekabr, 2017, s. 27-29 (tezis)
- Gəmiqaya – təhsilin ilk beşiyidir. “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə” adlı Respublika e/p konfrans. Bakı, 6 dekabr, 2017, s. 29-32 (məqalə)
- İslam mənəvi dəyərləri tədqiqatlarda. “İslam həmrəyliyi-2017: reallıqlar və perspektivlər” mövzusunda respublika e/p konfr. S. 36-37 (tezis)
- Heydər Əliyev müəllim haqqında. X Respublika e/p konf. 8 may 2018, s. 3-4 (tezis)
- “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanı milli-mənəvi dəyərlər xəzinəsidir. X Respublika e/p konf. 8 may 2018, s. 73-74 (tezis)
- Milli-mənəvi tərbiyə məsələlərindən. X Respublika e/p konf. 8 may 2018, s. 219 (tezis)
- Azərbaycanda peşə təhsilinin formalaşması və həyata keçirilməsi imkanları. “Peşə təhsili və insan kapitalı” beynəlxalq jurnal. Cild 1. №3, 2018, s. 19-24 (məqalə)
- Şəxsiyyətin formalaşmasında humanizm və pedaqoji nikbinlik. UMYOS-18 beynəlxalq elmi konfrans, 16-18 oktyabr, 2018 (məqalə)
- Müstəqil Azərbaycan - 100 il. “Müstəqil Azərbaycan - 100 il”, Bakı 2018, s. 73-75 (məqalə)
- Heydər Əliyev böyüyən nəslin tərbiyəsi haqda. “Müstəqilliyin ulu zirvəyə gedən yolu”, Bakı-2018, s. 20-24 (məqalə)
- Müasir təhsil texnologiyası. Bakı, 2018, 0, 75 ç.v. (proqram)
- Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitorinq və diaqnostikası. Bakı, 2018, 0, 5 ç.v. (proqram)
- Информационно-коммуникативные технологии в мониторинге и оценивании. Bakı, 2018, 0,5 ç.v. (proqram)
- İnkliziv təhsil. Bakı, 2018, 1, 75 ç.v. (proqram)
- Ali təhsildə monitorinq və qiymətləndirilmə. Bakı, 2018, 0, 75 ç.v. (proqram)
- Dövlətin təhsil siyasəti. Bakı, 2018, 0, 75 ç.v. (proqram)
- Pedaqogika (Humanitar fakültələrin bakalavr səviyyəsi üçün fənn proqramı). Bakı, 2018, 2 ç.v. (proqram)
- Pedaqogika (Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin bakalavr səviyyəsi üçün fənn proqramı). Bakı, 2018, 2 ç.v. (proqram)
- Heydər Əliyev ideyaları: pedaqoji baxış. “Azərbaycanın parlaq gələcəyi”, Bakı, MBM mətbəəsi, 2019, s. 11-15 (məqalə)
- Müasir təlim prosesi. “Böyük Çex pedaqoqu Yan Amos Komenski: təhsildə klassik və müasir yanaşmalar” adlı bey/konf. Bakı, 2019, s. 175-177 (tezis)
- Monitorinq təlim keyfiyyətini yüksəltməyin mühüm vasitəsi kimi. “Böyük Çex pedaqoqu Yan Amos Komenski: təhsildə klassik və müasir yanaşmalar” adlı bey/konf. Bakı, 2019, s. 177-179 (tezis)
- Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizə və milli-mənəvi dəyərlərimizə qayğısı. “Heydər Əliyev Fondu 15 il bizimlə” adlı kitab. 2019, s. 7-14 (məqalə)
- Defektologiya və loqopediyanın əsasları. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Ali təhsilin monitorinqi və qiymətləndirilməsi. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Pedaqogika (humanitar fakültələr üçün). Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Dünya pedaqoji fikrin tarixi. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Информационно-коммуникативные технологии в мониторинге и оценивании. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Pedaqogika (SEP fakültəsi üçün). Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Dövlətin təhsil siyasəti. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- İnklüziv təhsil. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Eğitime farklı yanaşmalar. İMCOFE Bey./k, AntalyaŞ 24-26 aprel, 2019, s. 279-281 (məqalə)
- Heydər Əliyev və təhsilimiz. “Zirvədəki azərbaycanlılar”, B. 2019, s. 5-13 (məqalə)
- Problem əsaslı dərslərdə “Müzakirə xəritəsi” metodundan və söhbət aparma taktikasından istifadə yolları. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, cild 86, N 6, 2019, s. 25-28 (məqalə)
- Приоритетные направления в социализации детей и подростков. «Психолого-педагогічні аспекти Навчання дорослих в системі неперервної освіти», Ukrayna, 2019, s. 189-192 (məqalə)
- “Residual knowledge” and the collogium as forms of control of knowledge learning by students. Balkan Scientific Review. 2020 T.4 №1(17) İSSN 2603-4867, s. 13-16 (məqalə)
- Milli-mənəvi dəyərlərə məhəbbət ruhunda tərbiyə zamanın tələbi kimi. “Təhsil” elmi-nəzəri, pedaqoji j., №01-02-03 yanvar, fevral, mart, 2020, s. 46-50 (məqalə)
- Prezident İlham Əliyev və Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizin inkişafına diqqət və qayğısından. Zirvədəki azərbaycanlılar”, B. 2020, s. 17-26 (məqalə)
- The features of active learning. International Academic Conference, Serbiya, mart 2020, s. 18 (tezis)
- Possiblities of using the ideas of the Czech pedagogue John Amos Comenius in our schools. XI İnternational Multidisplinary Congress of Eurasia, july 2020, USBİK online, s. 11 (tezis)
- Vətənpərvərliyin zirvə xətti. “Zəfər yolunda Azərbaycan”, B., 2020, s. 38-48 (məqalə)
KİTABLAR
- Pedaqogika. 2003 (dərs vəsaiti)
- “Azərbaycan tarixi” fənninin tədrisi prosesində şagirdlərin milli-mənəvi dəyərlər əsasında tərbiyə edilməsi. 2003
- Məktəblilərin milli-mənəvi dəyərlər əsasında tərbiyəsi təcrübəsindən. 2004.
- Ali təhsilin qloballaşması yolu, Bakı, BDU, 2009
- Azərbaycanda Boloniya prosesi və tələbələrlə fərdi iş. Kitab. Bakı, BDU, 2011
- Pedaqogika 2012 (dərslik)