Seçilmiş elmi əsərləri

  1. Müasir məktəbdə pedaqoji ünsiyyət problemi, Məqalə, VI Resp. e.k.mat. B.2014,s. 46-50
  2. Məktəbdə müəllim-şagird münasibətləri problemi, Məqalə, BDU-95 Resp. Elm konf. mat. səh. 7
  3. Okulda öyretmen-öğrenci iletisimi sorunu, Tezis, Türkiyə-Hacıtepe univ. Konf mat, Türkiyə, 2014, s.124-126
  4. Формирование нравств. ценности и их закономерности, Tezis, III beyn e.k. mat. BPKHİ,2014,s.84-86
  5. Ali məktəb müəllimi Tezis VII Resp. E. konfrans.mat. BDU 2015, Səh. 12-13, 2015
  6. Pedaqoji ünsiyyət və onun sosial-psixoloji mexanizmi Məq. Bey/elmi konfrans. Naxçıvan 2015, səh. 259-261
  7. Pedaqoji İletişim və öğrencilerin oluşumuna etkisi Tezis Bildiri özetleri kitabı. 8-10 iyun, Türkiyə Hacettepe Univer., 2015
  8. Kurikulum tədris proqramı Proq. BDU, TMŞ, 2015
  9. Pedaqogikadan sxemlər (M.İsmixanov) Met.vəs ADPU, B.2015, 2 ç.v.
  10. Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları (M.İsmixanov) Rəy ADPU,B.2015,14 ç.v.
  11. Azərbaycan təhsilində kurikulum konsepsiyası. Dərs vəsaiti, B., 2016, 228 s.
  12. Новая стратегия образования (соав)., Məq., Bey/konf mat. M. 2016, s. 333-337
  13. Təhsilin əsаs pаrаdiqmаlаrının хаrаktеristikаsı. Məq., VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu. Kipr noyabr, 2016
  14. Kurikulum və orta təhsil pilləsinin məqsədi. Məq., Təhsildə pedaqoji yanaşmalar. Resp e.k. B. 2016, s. 105
  15. Şagirdlərin özünütərbiyə məsələlərinə dair. Tezis.,  SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 142-143
  16. Xanım qızlar tərbiyəsi. Tezis., SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 143-145
  17. Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizə qayğılı münasibətindən, Məqalə, “Azərbaycanın işıqlı gələcəyi”, Bakı 2017, s. 9-12
  18. XXI əsrin qlobal çağırışları və müasir interdisipinar ali təhsilin dəyişən pedaqoji təlim paradiqmaları, Məqalə,  VIII Uluslararası eğitim yönetimi forumu, Ankara, 19-21 oktyabr 2017
  19. Поддерживающее обучение как инновационное направление в системе образования, Məqalə, V beynəlxalq konf., Ukrayna, Kramatorsk, 30 oktyabr, 2017, s. 21-25
  20. Ümumtəhsil məktəblərində kütləvi bədən tərbiyəsi və idmanın inkişaf yolları, Metodik vəsait,  Bakı “Təknur” 2017. 8,9 ç.v.
  21. Pedaqoji texnologiyaların təlim prosesinə tətbiqinə verilən tələblər. IX resp. e/konf, 4 may 2017, s. 55 (tezis)
  22.  Heydər Əliyev və milli-mənəvi dəyərlərimiz. IX resp. e/konf, 4 may 2017, S. 166-167 (tezis)
  23. Акмеологическая направленность валеологических проблем в системе высщего образования. IX resp. e/konf, 4 may 2017, S. 294-295 (tezis)
  24. Azərbaycançılıq milli-mənəvi dəyərlərimizdəndir. “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə” adlı Respublika e/p konfrans. Bakı, 6 dekabr, 2017, s. 27-29 (tezis)
  25. Gəmiqaya – təhsilin ilk beşiyidir. “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə” adlı Respublika e/p konfrans. Bakı, 6 dekabr, 2017, s. 29-32 (məqalə)
  26. İslam mənəvi dəyərləri tədqiqatlarda. “İslam həmrəyliyi-2017: reallıqlar və perspektivlər” mövzusunda respublika e/p konfr. S. 36-37 (tezis)
  27. Heydər Əliyev müəllim haqqında. X Respublika e/p konf. 8 may 2018, s. 3-4 (tezis)
  28.  “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanı milli-mənəvi dəyərlər xəzinəsidir. X Respublika e/p konf. 8 may 2018, s. 73-74 (tezis)
  29. Milli-mənəvi tərbiyə məsələlərindən. X Respublika e/p konf. 8 may 2018, s. 219 (tezis)
  30. Azərbaycanda peşə təhsilinin formalaşması və həyata keçirilməsi imkanları. “Peşə təhsili və insan kapitalı” beynəlxalq jurnal. Cild 1. №3, 2018, s. 19-24 (məqalə)
  31. Şəxsiyyətin formalaşmasında humanizm və pedaqoji nikbinlik. UMYOS-18 beynəlxalq elmi konfrans, 16-18 oktyabr, 2018 (məqalə)
  32. Müstəqil Azərbaycan - 100 il. “Müstəqil Azərbaycan - 100 il”, Bakı 2018, s. 73-75 (məqalə)
  33. Heydər Əliyev böyüyən nəslin tərbiyəsi haqda. “Müstəqilliyin ulu zirvəyə gedən yolu”, Bakı-2018, s. 20-24 (məqalə)
  34. Müasir təhsil texnologiyası. Bakı, 2018, 0, 75 ç.v. (proqram)
  35. Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitorinq və diaqnostikası. Bakı, 2018, 0, 5 ç.v. (proqram)
  36. Информационно-коммуникативные технологии в мониторинге и оценивании. Bakı, 2018, 0,5 ç.v. (proqram)
  37. İnkliziv təhsil. Bakı, 2018, 1, 75 ç.v. (proqram)
  38. Ali təhsildə monitorinq və qiymətləndirilmə. Bakı, 2018, 0, 75 ç.v. (proqram)
  39. Dövlətin təhsil siyasəti. Bakı, 2018, 0, 75 ç.v. (proqram)
  40. Pedaqogika (Humanitar fakültələrin bakalavr səviyyəsi üçün fənn proqramı). Bakı, 2018, 2 ç.v. (proqram)
  41. Pedaqogika (Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin bakalavr səviyyəsi üçün fənn proqramı). Bakı, 2018, 2 ç.v. (proqram)
  42. Heydər Əliyev ideyaları: pedaqoji baxış. “Azərbaycanın parlaq gələcəyi”, Bakı, MBM mətbəəsi, 2019, s. 11-15 (məqalə)
  43. Müasir təlim prosesi. “Böyük Çex pedaqoqu Yan Amos Komenski: təhsildə klassik və müasir yanaşmalar” adlı bey/konf. Bakı, 2019, s. 175-177 (tezis)
  44. Monitorinq təlim keyfiyyətini yüksəltməyin mühüm vasitəsi kimi. “Böyük Çex pedaqoqu Yan Amos Komenski: təhsildə klassik və müasir yanaşmalar” adlı bey/konf. Bakı, 2019, s. 177-179 (tezis)
  45. Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizə və milli-mənəvi dəyərlərimizə qayğısı. “Heydər Əliyev Fondu 15 il bizimlə” adlı kitab. 2019, s. 7-14 (məqalə)
  46. Defektologiya və loqopediyanın əsasları. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  47. Ali təhsilin monitorinqi və qiymətləndirilməsi. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  48. Pedaqogika (humanitar fakültələr üçün). Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  49. Dünya pedaqoji fikrin tarixi. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  50. Информационно-коммуникативные технологии в мониторинге и оценивании. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  51. Pedaqogika (SEP fakültəsi üçün). Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  52. Dövlətin təhsil siyasəti. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  53. İnklüziv təhsil. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  54. Sosial-pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və diaqnostikası. Bakı, 2019, 1 ç.v. (proqram)
  55. Eğitime farklı yanaşmalar. İMCOFE Bey./k, AntalyaŞ 24-26 aprel, 2019, s. 279-281 (məqalə)
  56. Heydər Əliyev və təhsilimiz. “Zirvədəki azərbaycanlılar”, B. 2019, s. 5-13 (məqalə)
  57. Problem əsaslı dərslərdə “Müzakirə xəritəsi” metodundan və söhbət aparma taktikasından istifadə yolları. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, cild 86, N 6, 2019, s. 25-28 (məqalə)
  58. Приоритетные направления в социализации детей и подростков. «Психолого-педагогічні аспекти Навчання дорослих в системі неперервної освіти», Ukrayna, 2019, s. 189-192 (məqalə)
  59. “Residual knowledge” and the collogium as forms of control of knowledge learning by students. Balkan Scientific Review. 2020 T.4 №1(17) İSSN 2603-4867, s. 13-16 (məqalə)
  60. Milli-mənəvi dəyərlərə məhəbbət ruhunda tərbiyə zamanın tələbi kimi. “Təhsil” elmi-nəzəri, pedaqoji j., №01-02-03 yanvar, fevral, mart, 2020, s. 46-50 (məqalə)
  61. Prezident İlham Əliyev və Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizin inkişafına diqqət və qayğısından. Zirvədəki azərbaycanlılar”, B. 2020, s. 17-26 (məqalə)
  62. The features of active learning. International Academic Conference, Serbiya, mart 2020, s. 18 (tezis)
  63. Possiblities of using the ideas of the Czech pedagogue John Amos Comenius in our schools. XI İnternational Multidisplinary Congress of Eurasia, july 2020, USBİK online, s. 11 (tezis)
  64. Vətənpərvərliyin zirvə xətti. “Zəfər yolunda Azərbaycan”, B., 2020, s. 38-48 (məqalə)

KİTABLAR

  1. Pedaqogika. 2003 (dərs vəsaiti)
  2. “Azərbaycan tarixi” fənninin tədrisi prosesində şagirdlərin milli-mənəvi dəyərlər əsasında tərbiyə edilməsi. 2003
  3. Məktəblilərin milli-mənəvi dəyərlər əsasında tərbiyəsi təcrübəsindən. 2004.
  4. Ali təhsilin qloballaşması yolu, Bakı, BDU, 2009
  5. Azərbaycanda Boloniya prosesi və tələbələrlə fərdi iş. Kitab. Bakı, BDU, 2011
  6. Pedaqogika 2012 (dərslik)
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət