2021-2023-cü illərdə psixologiya kafedrası üzrə aparılan elmi-tədqiqat işləri ümumi psixologiya, klinik psixologiya və hüquq psixologiyası üzrə mövzuları əhatə edir:
İstiqamət: Psixologiya elminin aktual problemləri.
Problem: Şəxsiyyətin inkişafının psixoloji problemləri
Mövzu: Şəxsiyyətin inkişafının və formalaşmasının tədqiqi məsələləri
Məqsəd: Cəmiyyətimizin sürətlə inkişaf etdiyi dövrdə şəxsiyyətin inkişafını və formalaşmasını şərtləndirən psixoloji mexanizmləri və xüsusiyyətləri müəyyənləşdirmək, təklif və tövsiyələr hazırlamaq
- Tələbə qruplarında gender münasibətlərinin psixoloji xüsusiyyətləri
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Dosent Səxavət Əliyeva, müəllim İlahə Hacıyeva
Məqsəd:Gender problemi, siyasi-iqtisadi vəziyyətindən asılı olmayaraq, bütün olkələrdə təzahür edir. Gender streotiplərinin təzahürünə insanların şüurundə əsrlər boyu kök salmış adətlər, dini -mental baxışlar, ictimai nəzarətin aşağı olması və s. kimi faktorlar təsir göstərir.
- Şəxsiyyətin və identikliyin inkişafının narativ əsaslarının təhlili
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Professor Rəna Qədirova, Dosent Təranə Babayeva, Baş müəllim, psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru Aida Mirzəyeva
Məqsəd:Müasir cəmiyyətdə şəxsiyyətin və identikliyin inkişafının narativ əsaslarını araşdırmaq və onların quruluşuna dair tövsiyyələr hazırlamaq
- Müasir dövrdə məktəbli mühitində bullinqə məruz qalanların şəxsiyyətini və psixoloji sağlamlığının tədqiqi
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Professor Elnarə Şəfiyeva, Dosent Sevinc Allahyarova, Dosent Aydan Səməndərova, müəllim Emiliya İgidova
Məqsəd:Məktəbli mühitində bullinqin səbəblərini və bullinqə məruz qalanların şəxsiyyətini, psixoloji sağlamlıq durumunu öyrənməklə, onun profilaktikası və psixokorreksiyası üçün tövsiyələr hazırlamaq.
- Tələbə gənclərin peşə seçimi və təhsil motivasiyası
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Dosent Mirələm Vəliyev, Dosent əvəzi Azər Mustafayev, Dosent İmdad Bayramov
Məqsəd:Tələbə gənclərin peşə motivasiyasını müəyyənləşdirmək və onun təhsil motivasiyasına müsbət təsirini öyrənmək
- Qadın məhkumların şəxsiyyətinin psixoloji xüsusiyyətləri
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Dosent əvəzi Yamən Vəliyeva
Məqsəd:Müxtəlif növ cinayət törətmiş qadın məhkumların şəxsiyyətinin psixoloji xüsusiyyətlərinin öyrənilməsi
- Təlimdə şəxsiyyətin inkişafına idrak fəaliyyətinin təsirinin tədqiqi
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Dosent Sevinc Quliyeva, Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru Validə Vəliyeva, Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru Nigar Nəsirova
Məqsəd: Tələbə gənclərin idrak fəaliyyətini müəyyənləşdirmək və təlimə təsirini öyrənmək
- Fərdi-psixoloji xüsusiyyətlərin tələbələrdə depressiyanın yaranmasında rolu və aradan qaldırılmasında artterapiya və pozitiv psixoterapiya metodlarından istifadə edilməsi
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Baş müəllim Kamilə Kazımova
Məqsəd:Fərdi-psixoloji xüsusiyyətlərin tələbələrdə depressiyanın yaranmasında rolunu araşdırmaq və aradan qaldırılmasında artterapiya və pozitiv psixoterapiya metodlarından istifadə etmək üçün tövsiyə hazırlamaq
- Şüurun yüksək səviyyələrinin inkişafı inteqrasiya olunmuş şəxsiyyətin formalaşmasının amili kimi
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Müəllim Mariam Mustafayeva
Məqsəd:Şüurun yüksək səviyyələrinin strukturunu və inteqrasiya olunmuş şəxsiyyətin formalaşmasında onların rolunu tədqiq etmək
- Azərbaycan ədəbiyyatında milli-etnik xarakter və psixologizm
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar: Müəllim Elşən Sadıqov
Məqsəd: Bədii ədəbiyyatda əks olunmuş etnik-psixoloji problemlərin və etnik xarakterin
xüsusiyyətlərinin müəyyənləşdirilməsi
2024-2026-cı illərdə psixologiya kafedrası üzrə aparılan elmi-tədqiqat işləri ümumi psixologiya, klinik psixologiya, hüquq psixologiyası və şəxsiyyət psixologiyası üzrə mövzuları əhatə edir:
İstiqamət: Psixologiya elmində yeni çağırışlar
Problem: Müasir cəmiyyətdə şəxsiyyət problemi
Mövzu: Şəxsiyyət insan kapitalı amili kimi
İş I: Post konflikt cəmiyyətində Azərbaycan gənclərində identiklik xüsusiyyətləri
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar: Professor Rəna Qədirova, dosent Səxavət Əliyeva, dosent Təranə Babayeva, dosent İmdad Bayramov, baş müəllim Aida Mirzəyeva
Mərhələ 1.İdentikliyin tədqiqinə nəzəri-metodoloji yanaşmalar
Mərhələ 2. Cəmiyyətdə baş verən dəyişikliklərin gənclərin identikliyinə təsirinin tədqiqi
Mərhələ 3. Pozitiv identiklik gənclərin şəxsiyyətinin inkişafının mənbəyi kimi
İş II: Psixi sağlamlıq insan kapitalının əsas struktur komponenti kimi
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar:Professor Elnarə Şəfiyeva, dosent Sevinc Allahyarova, dosent Aydan Səməndərova, müəllim Emiliya İgidova
Mərhələ 1.Müasir dövrdə şəxsiyyətin psixi sağlamlığının səciyyəsi
Mərhələ 2.Psixi sağlamlığın diaqnostikası və insanlar üçün dəyəri
Mərhələ 3. Psixi sağlamlığın psixoprofilaktikası və psixogigiyenası
İş III: XX əsrdə şəxsiyyət probleminin tədqiqi müxtəlif yanaşmalar çərçivəsində
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar: Dosent Azər Mustafayev, müəllim Mariam Mustafayeva, müəllim Elşən Sadıqov
Mərhələ 1. Şəxsiyyət probleminin tədqiqinin nəzəri metodoloji əsasları.
Mərhələ 2. XX əsrdə humanist və ekzistensial paraqdiqmalarının əsas konsepsiyaları
Mərhələ 3. Şəxsiyyət problemi personoloji kontekstə
İş IV: Fobiyası olan şəxslərdə depressiyanın tənzimlənməsinin səmərəli yol və vasitələri
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar: dosent Yamən Vəliyeva, baş müəllim Kamilə Kazımova
Mərhələ 1. Problemlə bağlı psixoloji ədəbiyyatın öyrənilməsi və təhlili
Mərhələ 2. Fobiyaların növləri və yaranma səbəbləri
Mərhələ 3. Depressiya - fobiyanın nəticəsi kimi və onun aradan qaldırılmasının yol və vasitələri
İş V: Müasir dövrdə uşaq şəxsiyyətinin inkişafında valideynlərin rolu
Elmi tədqiqat işi üzrə çalışan əməkdaşlar: dosent Sevinc Quliyeva, p.ü.f.d. Validə Vəliyeva, p.ü.f.d. Nigar Nəsirova, müəllim İlahə Hacıyeva
Mərhələ 1. Xarici və yerli ədəbiyyatda problemin tədqiqi yollarını araşdırmaq
Mərhələ 2. Uşaqların valideynlərlə qarşılıqlı münasibətlərinin psixoloji xüsusiyyətləri
Mərhələ 3. Uşaqların əxlaqi davranış qaydalarının mənimsəməsində valideynlərin rolunu öyrənmək