Elmi istiqamət və elmi-tədqiqat mövzuları

İstiqamət: Milli dövlətçilik və şəxsiyyət

1.Müasir şəraitdə yeni şəxsiyyət  modelinin formalaşmasının  sosial-psixoloji məsələləri

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar:  professor Kamilə Əliyeva, dosent Rəşid Cabbarov

Məqsəd: Davamlı inkişaf şəraitində dəyərlərin transformasiyası müəyyən edilməsi.

Nəticə: Davamlı inkişaf şəraitində şagirdlərdə sosial-mədəni dəyərlərin formalaşmasının psixoloji problemlərinin öyrənilməsi yeni davranış modellərinin proqnozlaşdırılması və tədqiqi üçün olduqca aktualdır. Tədqiqatların analitik təhlili göstərir ki, yeni tipli şəxsiyyətin siyasi davaranışının istiqamətləri dəyərlərin tarns­missiyası ilə sıx bağlıdır. Bu­nun başlıca səbəbi dəyərlərin yeni şəraitə tarsf­orm­asiya­sının şəxsiyyət və sosial qruplar üçün inteqrativ baza və ya əsas olmasıdır.. Davamlı inkişafı şəraitində yeni tipli şəxsiyyət formalaşdırılması işi fikrimizcə siyasi davranışın dəyərlərlə inteqrativ əlaqəsi fonunda daha qabarıq göstərir. Bu həm milli özünügürçəkləşdirmə prosesinin istiqamətlərini müəyyən etməyə həm də yeni tipli şəxsiyyətin dəyərlər sitemini və siyasi davarnışını aydınlaşdırmağa imkan verəcəkdir.

 

2.Mədəni dəyərlərin transformasiyası şəraitində nəsillərarası münasibətlərin sosial psixologiyası

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar:  dosent Gülnarə Hüseynova

Məqsəd: Əldə edilmiş empirik materiallar əsasında X, Y, Z nəsillərin dəyərlər sisteminin transformasiyası fonunda nəsillərarası münasibətlərin sosial-psixoloji təhlili.

Nəticə: Elmi-tədqiqat işinin planına uyğun olaraq kross-mədəni əlaqələrin mədəni dəyərlər sisteminə təsiri öyrənilmiş, eləcə də mövcud şəraitdə nəsillərarası münasibətlərin təhlili keçirilmiş, ilkin nəticələr əldə edilmişdir.

3.Müasir dövrdə media obrazların şəxsiyyətə təsirinin sosial-psixoloji analizi

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar: dosent Lalə Cabbarova

Məqsəd: Obrazların insanların şüurunu formalaşdırması psixoloji tədqiqatlardan bəllidir. Kütləvi şüura təsir üçün ən effektiv vasitə olduğunu nəzərə alaraq mediada müəyyən atributların, ideya və attityüdların, davranış modellərinin təşviqat və təbliğatını həyata keçirmək üçün müvafiq keyfiyyətlərə, obraza malik personajların yaradılmasına ehtiyac duyulur. Bu personajlar bizim tədqiqatda həm hansısa televiziya proqramının aparıcısı, film personajı, süjet qəhrəmanları, həm də bədii əsər qəhrəmanı, reklam çarxında təbliğ olunan obraz ola bilərdi.

Nəticə: Problemə sosial öyrənmə və kultivasiya nəzəriyyəsi aspektindən yanaşıldıqda, media obrazların “model-düşüncə”,“model-davranış” öyrətmə və şəxsiyyətlər “kultivasiya etmə”, “yetişdirmə” imkanlarını əsaslandırmaq mümkündür.

4.Müasir dövrdə şəxsiyyətin sərvət meyllərinin transformasiyasına təsir göstərən amillər

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar: dosent E.A.Piriyeva, dosent İ.M.Məmmədli,psixol.ü.f.d. M.H.Mustafayev

Məqsəd: Müasir  dövrdə şəxsiyyətin dəyərlərlər sistemində  bir sıra dəyişikliklər, yeni psixoloji vəziyyətlər meydana çıxır. Bu dövrdə gənclər öz dəyərlər sistemini  dərk etmək və qiymətləndirməklə yanaşı onların mənlik şüurunun məzmunu və özləri haqqında təsəvvürü dəyişir.

Nəticə: Apardığımız tədqiqat göstərdi ki, irəli sürdüyümüz  fərziyyə, humanitar və texniki fakültələrdə təhsil alan tələbələrin  normativ ideallar və şəxsi davarnış səviyyəsi   arasında əhəmiyyətli fərqlər vardır-- fərziyyəsi demək olar ki, təsdiqləndi. Tədqiqat göstərdi ki, texniki elmlər üzrə təhsil alan tələbələrdə təhlükəsizlik dəyişəni istisna olmaqla digər dəyişənlərin normativ ideallar və şəxsi davranış səviyyəsində ciddi formada fərqlənir.

5.Müasir cəmiyyətdə  şəxsiyyətin  sosial-psixoloji adaptasiya xüsusiyyətlərinin tədqiqi.

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar:  psixol.ü.f.d. Mehriban Eyyubova

Məqsəd:Şəxsiyyətin  uyğunlaşması  prosesi nəticəsində onun tərəflərini, psixoloji xüsusiyyətlərini və xarakteristikasını tədqiq etmək  və   şəxsiyyətin  adaptasiya obyekti kimi  uyğunlaşmasının səciyyəvi xüsusiyyətlərini öyrənmək.

Nəticə: Adaptasiyanın daha effektiv nəticəsi subyektin davranışında uyğunlaşma aspektlərinin olmasıdır. Adaptasiya prosesində subyekt ciddi cəhd göstərərsə, onun fəaliyyəti daha tez uyğunlaşa bilər. Subyekt mühitin dəyişiklərinə müstəqil olaraq özünün məqsəd və tələbatları ilə uyğunlaşdırmağa cəhd göstərir.

 

6.Zorakılıq amilinin şəxsiyyətin formalaşmasına təsiri məsələlərinin sosial-psixoloji aspektləri

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar: psixol.ü.f.d. Şahnaz Aslanova

Məqsəd: Zorakılığın şəxsiyyətin formalaşmasına təsirləri baş verən zorakılıq halının forması, davametmə müddəti, tezliyi, dərəcəsi, zorakılığın baş verdiyi məqamdakı proseslər, fərdin sahib olduğu mübarizə metodları və sosial dəstəyinə görə dəyişir.

Nəticə:Cari ildə elmi – tədqiqat işinin planına uyğun olaraq şəxsiyyət psixolo­gi­ya­sı, zorakılıq probleminin öyrənilməsinə istiqamətləndirilmiş el­mi-psixoloji ədəbiyyat öyrənilmiş, təhlil edilmişdir.

7.Müasir polietnik mühitdə şəxsiyyətlərarası münasibətlərə təsir göstərən amillər

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar:  Nərminə Qurbanova

Məqsəd: Polietnik mühitdə şəxsiyyətlərarsı münasibətlərin xüsusiyyətlərini öyrənmək

Nəticə: Cari ildə elmi – tədqiqat işinin planına uyğun olaraq şəxsiyyətlərarası münasibətlərdə etnik amili problemi  ilə bağlı mövcud ədəbiyyat nəzərdən keçirilmiş, müvafiq elmi tədqiqatlar öyrənilmiş və təhlil edilmişdir.

8.Modanın şəxsiyyətin özünü­ger­­çək­ləşdirmə və inkişafı pro­se­sinə təsirinin sosial-psixo­loji mə­sə­lələri

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar: Diyanə İbrahimova

Məqsəd: Modanın şəxsiyyətin özünü­ger­­çək­ləşdirmə və inkişafı pro­se­sinə təsirinin sosial-psixo­loji mə­sə­lələri təhlil etmək.

Nəticə: Cari ildə elmi – tədqiqat işinin planına uyğun olaraq modanın tələbə gənclərin şüur və davranışına təsirinin sosial – psixoloji təhlili aparılmışdır. Eyni zamanda mövzuyla bağ­lı aparılan yerli və xarici eksperi­men­tal tədqiqatlarla yaxından tanış olub, hə­min tədqiqatlarda, eləcə də digər elmi ədə­biy­yatda olan müvafiq metod və meto­di­ka­lar nəzərdən keçirilmişdir.

 

9.Təlim şəraitində şəxsiyyətin polimədəni inkişafının psixoloji məsələləri

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar: Cəmilə Səfərova

Məqsəd: Təlim şəraitində şəxsiyyətin polimədəni inkişafının psixoloji məsələləri araşdırmaq.

Nəticə: Polimədəni  təhsil sistemi gənclərin etnik və dünya mədəniyyətləri ilə tanışlığı əsasında konstruktiv əməkdaşlıq ideologiyasının inkişafı üçün şərait yaratmaqdan ibarət olan bir prosesdir. Müasir təhsil sisteminin qlobal vəzifəsi dialoq, mədəniyyətlərarası ünsiyyət yolu ilə mədəniyyəti dərk edə bilən gənclərin yetişdirilməsidir.

10.Stereotiplərin şəxsiyyətin formalaşmasına olan təsiri

Mövzunun rəhbəri: professor Kamilə Əliyeva

İcraçılar: Ülkər Həsənova

Məqsəd: Stereotiplərin və onların təhsil sistemində  şagirdlərin peşə seçiminə  olan  təsirinin öyrənilməsi

Nəticə: Elmi işin hazırki mərhələsində stereotiplərin formalaşmasının, inkişaf etməsinin müxtəlif mərhələləri  ilə bağlı ədəbiyyatların araşdırılması və təhlili həyata keçirilib. Stereotiplərin insanların davranışına, düşüncə tərzinə və bunun nəticəsində baş verən münasibətlərə təsiri nəzəri cəhətdən təhlil olunmuşdur.

 

Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət