|
İXTİSASLAŞMALAR VƏ TƏDRİS PROQRAMLARI |
||
| Pedaqoji psixologiya | Sosial psixologiya ixtisası | Təhsildə sosial – psixoloji xidmət |
|
Pedaqoji psixologiyanın aktual problemləri |
Tətbiqi sosial psixologiyanın aktual problemləri |
Təhsildə psixoloji xidmət və psixokorreksiya məsələləri |
|
Şəxsiyyətlərarası münasibətlərin sosial- psixoloji problemləri |
Sosial – psixoloji tədqiqatın metod və metodologiyası |
Şəxsiyyətlərarası münasibətlərin sosial-psixoloji problemləri |
|
Psixodiaqnostika |
Ünsiyyətin psixologiyası |
Təhsilin sosial psixoloji problemləri |
|
Pedaqoji ünsiyyət və pedaqoji etika |
Sosial psixologiyada qrup problemi: nəzəri və metodoloji problemləri |
İstedadlı uşaq və gənclərin psixologiyası |
|
Öyrənmə fəaliyyətinin motivləşmə problemi |
Şəxsiyyətin aktuallaşmasının aktual problemləri |
Müxtəlif yaş dövrlərində psixi inkişaf |
|
Müəllim şəxsiyyətinin psixologiyası |
Böyük qrupların sosial – psixoloji problemləri |
Uşaqlarda tənqidi təfəkkürün inkişaf xüsusiyyətləri |
|
Təlim psixologiyası |
Qruplararası qarşılıqlı təsirin sosial – psixoloji problemləri |
İnsan sağlamlığının psixologiyası |
|
Tərbiyə psixologiyası |
Müasir sosial – psixoloji konsepsiyalar |
Şəxsiyyətin yaradıcı fəaliyyətinin inkişafının psixologiyası |
|
Təhsildə psixoloji xidmət və psixokorreksiya məsələləri |
İctimai və siyasi psixologiyanın aktual problemləri |
|
|
Pedaqoji fəalliyətin psixologiyası |
Sosial – psixoloji treninq: nəzəriyyə və praktika |
|
|
Uşaq qruplarının və pedaqoji kollektivin idarəolunmasının psixoloji məsələləri |
İdarəetmənin sosial – psixoloji problemləri |
|
|
Müxtəlif yaş dövrlərində psixi inkişaf |
|
|