Seçilmiş elmi əsərləri

  1. Təhsilin əsas paradiqmalarının xarakteristikası. VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu. Kipr, 2016 s.150-151
  2. Ailədə vətəndaşlıq tərbiyəsi məsələlərinin rolu. BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfrans. Bakı, 2016 s.237-240
  3. Pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılmasına dair BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1. Bakı, 2016 5 ç.v
  4. Pedaqogika (Təhsildə sosial-psixoloji xidmət) BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2. Bakı, 2016 6 ç.v
  5. Müasir ailə tərbiyəsi və onun problemləri BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016 3 ç.v\
  6. Ali məktəb tələbələrinin estetik mə dəniyyətinin formalaşması BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2016 3 ç.v
  7. Paradiqma və onun formaları Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans. Bakı, 2017 s.109-114
  8. Проблема парадигмы в педагогике Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017 s.114-119
  9. Müəllimin peşə keyfiyyətləri BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2016 s.85-89
  10. XXI əsərin qlobal çağırışları və müasir interdisiplinar ali təhsilin dəyişən pedaqoji təlim paradiqmaları. BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2017 s.324-327
  11. XXI yüzyılın küresel çağrıları ve interpisipiliner yüksek eğitimin didaktik paradiqmaları Eyfor 8, Uluslararası eğitim yönetimi formu elmi-praktik konfransı. Ankara, 2017 s.317-321
  12. Təhsil Paradiqması GDU, Elmi xəbərlər, Gəncə, 2017 s.335-340
  13. Педагогические принципы междисциплинарного образования и диалога Азимут Научных исследований педагогика и психология. Том № 4 (21) Тольятти, 2017 s.122-126
  14. О проектировании современ­но­го высшего образования и обу­­че­ния вусловиях глобали­за­ции Педогогические Науки. Том № 1. Украина, 2017 s.9-12
  15. Pedagogical principles of the interdisciplinary education and their implementation in practice Азимут научных исследований № 4 (21). Том 6. 2017 s.18-21
  16. Fənlərarası dialoji təhsil təlimin pedaqogikası BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespub­lika elmipraktik konfransı. Bakı, 2018 s.161-163
  17. Müəllim hazırlığı keyfiyyətinin təmin edilməsində interdisiplinar tədris-təlim paradiqmasının və strategiyasının rolu Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri №6, Bakı, 2018. s.268-271
  18. Ali təhsilin interdisiplinar peda­qoji və didaktik paradiqmaları: metodoloji aspektlər BSU, Elmi əsərlər № 1 (37) Bakı, 2019 s.93-97
  19. Sosial elmlərdə paradiqma anlayışının spesifikası Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri metodik jurnal № 1, Bakı, 2019 s.35-41
  20. Fənlərarası dialoji təlimin pedaqogikası Bakı Slavyan Universiteti, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri № 1, Bakı, 2019 s.253-256
  21. “Fənlərarası sahə” anlayışının metodoloji aspektləri Təhsil problemləri İnstitutunun Elmi əsərləri № 1 cild 86. Bakı, 2019 s.27-33
  22. Ali təhsilin interdisiplinar paradiqmasinin tərifi barədə BDU, Beynəlxalq konfrans, 4-5 aprel 2019 s.335-337
  23. Ali təhsilin dəyişən pedaqoji paradiqmalari Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri №1, cild 87, Bakı, 2020. s.47-51
  24. Disiplinlerarası yükseköğretimin amaçları ve pedagojik yaklaşımları USBİK, Uluslararası sosyal bilimler koncresi. (online). 24-26 Haziran, 2020 e-kitab s.10
  25. Tarixi kontekstdə pedaqoji elmin təhsil paradiqmaları BSU, Elmi əsərlər № 1, Bakı, 2020. s.57-61
  26. Elmi paradiqma anlayışının mahiyyəti və istifadə olunması meyarları Хуманитарни Балкански изследвания. Т. 4. № 3(9). Bolqariya , 2020. s.5-8
  27. Qlobal təhsil kontekstində pedaqoji bacarıiqların və paradiqmalarının transformasiyası Балканско научно обозрение. Т. 4. № 3(9), Bolqariya , 2020. s.5-7
  28. Sosial elmlərdə paradiqma anlayişinin spesifikasi Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri- metodik jurnal. Bakı, 2019 s.35-40
  29. Смена педагогических парадигм в высшем образовании Актуальные проблемы теории и практики психологических, психолого-педагогических и педагогических исследований Сборник тру­дов Международной научно-практи­чес­кой конференции «XV Левитовские чтения» В трёх томах Том 3. Москва, 15-16 апреля 2020 s.1257-1261
  30. Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyev və milli vətənpərvərliyə həsr olunmuş “Müasir təhsilin məzmununda milli-mənəvi və ümumbəşəri dəyərlər” mövzusunda respublika elmi konfrası İnterdisiplinar ali təhsildə inteqrasiya və sintezin əhəmiyyəti, Bakı Dövlət Universiteti, 4-5 may 2021 ci il Səh. 135
  31. «On relationships between interdisciplinarity and transdisciplinarity: essentially contested concepts persective» The Europen Journal of Social Science Research (SCOPUS), 17 yanvar 2022-ci il. https://www.tandfonline.com/eprint/NFADAK39ASRHYQQPMNVK/full?target=10.1080/13511610.2021.2023003
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət