Seçilmiş elmi əsərləri

  • “Mən-obraz”ın psixoloji xüsusiyyətləri. Ali məktəblərarası elmi konfransın materialları, Bakı, 2006
  • Sosiomotriya metodu ilə şagird qruplarında (III-IV siniflər) statuslu münasibətlərin xüsusiyyəti. ADPU nun xəbərləri, Bakı, №2, 2008
  • Gender və gənclər. XXI əsrdə gənclərin gender təsəvvürləri adlı elmi-praktik konfransın materialları, Bakı, 2008
  • Ailədaxili münasibətlər sosial mühit kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı Dövlət Universiteti Sosial Elmlər və psixologiya Fakultəsi.XXI əsr-mülahizələr və düşüncələr.Gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfransının materialları.Ümumilli liderimiz H.Ə.Əliyevin 87-ci il dönümünə həsr olunur.Bakı,10 aprel 2010 cu il
  • Ünsiyyət psixi inkişafın hərəkət verici qüvvələrindən biri kimi. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Magistrlərin Heydər Əliyevin anadan olmasıının 87-ci il dönümünə həsr olunmuş 5-ci elmi konfransının materialları.Bakı, ADPU 2010
  • Ailədaxili konfliktlərin uşağın psixi inkişafına təsiri. Psixologiya jurnalı,№2, 2010
  • Определение особенностей статусных отношений среди школьников III-IV классов социометрическим методом. Молодежь и наука: реальность и будушее Материалы III Международной научно-практический конференций, 2010
  • Valideynlərin boşanmasının uşağa təsirinin psixoloji məsələləri.Psixologiya jurnalı, № 3, 2010
  • Ailədaxili münasibətlər sisteminin psixoloji xüsusiyyətləri və uşağın inkişafında onun rolu. Azərbaycan məktəbi jurnalı, №1, 2011
  • Boşanmanın psixoloji fəsadları. XXI əsr-mülahizələr və düşüncələr. Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktik konfransının materialları. Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin 20 illiyinə həsr olunur. 15 aprel 2011 ci il
  • Müasir həyatımızda ailə psixoloqunun rolu . Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi Xəbərləri №1, 2011
  • Ailə konfliktlərinin yaranma səbəbləri. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları. Naxçıvan, 2011
  • Müəllimin rəhbərlik üslubunun nəzəri-tarixi məsələləri. Psixologiya jurnalı, №1, 2012
  • Müasir psixologiyada “müəllimin rəhbərlik üslubu” probleminin qoyuluşu. Psixologiya jurnallı, №2, 2012
  • Müəllimin rəhbərlik üslubu probleminə yeni yanaşma. Azərbaycan Respublikası Bakı Dövlət Universiteti Sosial Elmlər və Psixologiya fakültəsi Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktik konfransının materialları, 2013
  • Müəllimin pedaqoji situasiyalara rəhbərliyinin sosial-psixoloji məsələləri. Təhsil Problemləri İnstitutu Elmi Əsərləri №2, 2013
  • Müəllimin rəhbərlik üslubunun tədqiqinin əsas istiqamətləri. Bakı Universitetinin Xəbərləri. Sosial-siyasi elmlər seriyası, №1, 2013
  • Роль педагогического мастерства учителя в руководстве классом. Психоло-педагогические проблемы личности и социального взаимодействие. Материалы IVмеждународной научно-практической конференции, 2013
  • Müəllimin məktəb qruplarındakı fasilitator fəaliyyətinin sosial-psixoloji xüsusiyyətləri. Bakı Slavyan Universiteti Elmi Əsərləri. İctimai-siyasi elmlər seriyası. №1, 2013
  • Качественные показатели руководства учителя и направления их развития. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета, Серия: Педагогика, психология№2, 2013
  • Qarşılıqlı münasibətlərin inkişafında müəllimin rəhbərlik üslubunun rolu. Psixologiya jurnalı, Bakı, №1, 2013
  • Müəllimin rəhbərlik üslubunun psixoloji komponentləri. Ümumilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 94-cü ildönümünə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və təhsil” mövzusunda IX Ümumrespublika elmi – praktik konfransının materialları, Bakı, 4may, 2017
  • Experimental – psychological research of psychological components of teacher’s administrative style. International Journal of Current research Vol.9, Issue 08, August, 2017
  • Öğretmenin başkanlıq yönteminin sosyal psikolojik konuları.Uluslararası eğitim yönetimi forumu.Eyfor 19-21 ekim, Ankara,2017
  • Mənim üçün ən mötəbər örnək. Azərbaycan müəllimi qəzeti, №46 01.12.2017
  • Ənənəvi təhsildən yeni pedaqoji təfəkkürə gedən yol. “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən yeni təfəkkür məktəbinə” resoublika elmi – praktik konfransının materialları, Bakı, 6dekabr 2017
  • Sağlığında öz heykəlini yaratmış insan “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən yeni təfəkkür məktəbinə” resoublika elmi – praktik konfransının materialları, Bakı, 6dekabr 2017
  • Valideynlərin boşanmasının uşağa psixoloji təsiri. “Əbdül Əlizadə: ənənəvi təhsildən yeni təfəkkür məktəbinə” resoublika elmi – praktik konfransının materialları, Bakı, 6dekabr 2017
  • Sinif rəhbərlərinin pedaqoji üslubunun psixoloji məzmunu. Pedaqoji Universitetin xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji – psixoloji elmlər seriyası. 2018, c.66, №2
  • Educational, developmental and educative duties in the tsxonomy of training objectives. The Great Czech educator Jan Amos Komenski: A classic and modern approach to education. İnternational Conference. 4-5 april, 2019
  • Development of history of pedagogy as a science and teaching discipline in Azerbaijan. History of education as a Science Pedagogical Discipline and a Teaching Subject – Past, Present and Perspectives/ International scientific conference 25-26 June 2019/ University of Montenegro
  • Yüksək ixtisaslı kadr hazırlığında ali təhsilin imkanları   . Azərbaycan ali təhsilinə beynəlxalq prizmadan baxış: problemlər və perspektivlər respublika konfransı. Azərbaycan Universiteti, 23 may 2019
  • Inklüziv təhsilin Portuqaliya modeli .Azərbaycan müəllimi qəzeti, 7 fevral, 2020
  • The problems of formation of thinking operations in the lesson. İnternational Academic İnstitute. Educational and Social sciences. Belgrade, Serbia, 2020
  • Learning throught discovery is like a way to develop thinking and imagination. Educational and Social sciences. İnternational Academic İnstitute. Educational and Social sciences. Belgrade, Serbia, 2020
  • Educational, Developer and educative duties in the taxonomy of training objects. Web of sciences/ Propositos y representaciones/ Set. Dic.2020, Vol.8, N3
  • Inklüziv təhsilə psixoloji yanaşma. İnclusive education: realities, challenges and prospects/ Materials of International scientific conference/ 17-18 december 2020
  • Nizani yaradıcılığında sosial intellekt motivləri. İnternational Conference on Works by Nizami Ganjavi as a literary and historical source, Baku, Azerbaijan May 7, 2021
  • Sosial intellektin formalaşmasına təsir göstərən faktorlar. Azərbaycan Prezidenti Cənab İlham Əliyev və Milli vətənpərvərliyə həsr olunmuş “Müasir təhsilin məzmununda milli-mənəvi və ümumbəşəri dəyərlər” mövzusunda respublika elmi konfransı, BDU, 4-5may, 2021
  • Sosial intellekt anlayışı və onun xüsusiyyətləri. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu Elmi Əsərləri №5, 2021
  • Distant təhsil: Zərurət yoxsa reallıq. Bakı Slavyan Universiteti Elmi əsərləri (ictimai-siyasi elmlər seriyası) №2, 2021
  • Sosial intellektin formalaşmasına mədəniyyətin təsiri.Azərbaycan Dillər Universiteti Elmi xəbərləri, №1, 2022
  • İntellekt, sosial intellekt, emosional intellekt modelləri. Pedaqogiya jurnalı, №2, 2022
  • Mühitə adaptasiya sosial intellektin formalaşma amili kimi. Əməkdar elm xadimi, professor Əbdül Əlizadənin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş “Psixologiyanın aktual problemləri” Respublika elmi konfransının materialları,  29 oktyabr, 2022
  • Vətənpərvərlik hissi ali dəyər kimi. “Vətən müharibəsi kontekstində gənclərin vətənpərvərlik tərbiyəsinin aktual problemləri” Respublika elmi konfransının materialları, 9 dekabr, 2022
  • Sosial intellekt və uşaqların bağçaya adaptasiyasının sosial-psixoloji məsələləriAzərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu Elmi Əsərləri, cild 90, №5, 2023
  • Sosial intellektə alternativ olan quruluşlar . Azərbaycan  Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Bakı Qızlar Universiteti Elmi Əsərlər, cild 16, №3,2023
  • İnklüziv təhsilin sosial intellektin inkişafında rolu Tezis Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti  Ulu Öndər Heydər Əliyevin anadan olmasının 100-cü ildönümünə həsr olunmuş “İnklüziv təhsil: reallıqlar və perspektivlər” respublika elmi konfransının materialları. Bakı, 22 dekabr 2023
  • Tələbələrdə sosial intellektin inkişafına sosial-mədəni şəraitin təsiri. Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi Xəbərləri, №3, 2023
  • Sosial qabiliyyətlərin inkişafı uşaqların bağçaya adaptasiyasının yolu kimi. Sosial elmlər üzrə beynəlxalq fənnlərarası elmi konfrans// İİCSS 2023 tezislər kitabı, 05-06 oktyabr 2023, Bakı İSBN:978-9952-39-154-1
  • İnsanın karyera qazanmasında sosial intellektin rolu. Azərbaycan Xalqının Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 101-ci il dönümünə həsr olunmuş “Pedaqogika elmi və müasirlik” mövzusunda respublika elmi konfransının materialları. BDU, 22-23 may 2024
  • Tələbələrdə sosial intellektin inkişafına sosial-mədəni şəraitin təsiri. Psixologiya jurnalı, №3, 2023
  • Uşaqların sosial intellektinin psixoloji xüsusiyyətləri. Odlar Yurdu Universitetinin elmi və pedaqoji xəbərləri, №63, 2024
  • Guilford test as the way of learning social intelligence Tezis Proceedings of the 16th International Scientific and Practical Conference/ Science and Practice: İmplementation to modern society. Manchester, Great Britain, 26-28.06.2024 №206, June 2024 https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/issue/view/26-28.06.2024/216
  • Yeniyetmələrin sosial intellektinin mədəni aspektlərinə dair tövsiyyələr. Pedaqogika, №1, 2024
  • Tələbələrin sosial intellektinin koqnitiv xarakteri və onun motivasiya ilə əlaqəsi. Pedaqoji Universitetin Xəbərləri,№2, c.72, 2024
  • Влияниие культурных факторов на формирование социального интеллекта студентов. Известия Балтийской Государственной Академии. Научный Журнал. Психолого-педагогические науки №3 (69), 2024
  • Применение компонентов культуры в формировании социального интеллекта студентов. Муниципальное образование: инновации и эксперимент 4(96), 2024
  • Yeniyetmələrin sosial-intellektual inkişafının pedaqoji-psixoloji əsasları. Pedaqogika, №2, 2024
  • Social intelligence in in student behaviour manifestation characteristics. International Conference on Smart Environment and Green Technologies – ICSEGT2024, Vol 2, 2025 https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-81564-5_31
  • Social intelligence and communication. Society and science: İnterconnection, Porto,Portugal,February,2025 https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding

Proqram, metodik vəsait və dərs vəsaiti:

  • Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Gəncə Dövlət Universiteti, 2012
  • Sosial psixologiya. ADPU, 2016
  • İdarəetmə və menecment psixologiyası. ADPU, 2016
  • Ailə psixologiyası. Metodik vəsait. Bakı, 2017
  • Psixopedaqogika Dərs vəsaiti. Bakı, 2019 (həmmüəlliflərlə)
  • Distant təhsilin pedaqogikası. Dərs vəsaiti. Bakı, 2021 (həmmüəlliflərlə)
  • Sosial psixologiya. Proqram. Bakı, ADPU, 2024
  • Sosial psixologiya. Dərs vəsaiti Bakı, 2024
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət