Seçilmiş elmi əsərləri

  1. Təlim prosesinin mahiyyəti, metodoloji və elmi-nəzəri əsasları, Məqalə “Dil və ədəbiyyat” № 2, 2015
  2. Azərbaycan təhsil sistemində İKT-nin inkişafı və sistemli tətbiqi,  Məqalə “Tarix və onun problemi”, № 3
  3. Müasir dərs: təşkili prinsipləri və xüsusiyyətləri, Məqalə “Dil və ədəbiyyat” №3, 2015
  4. Pedaqoji prosesdə qarşılıqlı münasibətlərin humanistləşdirilməsi, Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 39-44
  5. Şəxsiyyətə təsir edən amillər, Məqalə, VII Resp e/konf. Mat. B., BDU, V 2015, s. 90-93
  6. Pedaqoji iletişim və öğrencilerin oluşumuna etkisi, tezis, Türkiyə Hacetepe Universiteti, konfrans mat. 8-10 iyun, 2015
  7. Cəmiyyətin təhsil ehtiyacları və onun hüquqi təminatı, Məqalə, “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar” Resp. e/k, Bakı 2016  , s. 16-18
  8. Təhsildə dövlət siyasəti, Məqalə, “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar” Resp. e/k, Bakı 2016 , s. 21-23
  9. Praqmatizm fəlsəfi-pedaqoji cərəyan, Məqalə, SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 159-162
  10. Fəal interaktiv təlim mexanizmləri, Məqalə, SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 190-194
  11. Müasir təhsil konsepsiyasının başlıca prinsipləri, Məqalə, IX Resp e/konfr, BDU, 2017, s. 18-20
  12. Dərsdənkənar vaxtlarda ibtidai sinif şagirdlərinin əməksevərlik tərbiyəsi, Monoqrafiya, Bakı, ADPU, 2017, 12,5 ç.v.
  13. Məktəblilərin əmək tərbiyəsi, Metodik vəsait, Bakı 2017
  14. Pedaqogika kursu üzrə sxemlər, Metodik vəsait, B. ADPU 2017, 2,5 ç.v.
  15. Tərbiyə metodları və priyomları, Məqalə, X Resp e/konfr, BDU, 2018, s. 277-279
  16. Təlimdə keyfiyyət: qiymətləndirmə problemləri. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 87-88 (tezis)
  17. Təhsildə nəzarət və qiymətləndirmə. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 79-83 (məqalə)
  18. Təhsildə fəlsəfi-pedaqoji cərəyanlar. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 155-158 (məqalə)
  19. Təlimdə qiymətləndirmə: funksiyaları, prinsipləri. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018,  s. 151-153 (məqalə)
  20. Pedaqoji terminlərin izahlı lüğəti. B., ADPU, 2018, 10 ç.v. (dərs vəsaiti)
  21. Təhsilin inkişafının başlıca hədəfləri. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 167-169 (məqalə)
  22. Pedaqoji peşə əxlaqı və onun funksiyaları. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 285-287 (məqalə)
  23. Tələbə gənclərin tərbiyəsi: fərdi təsir texnologiyası. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 290-293 (məqalə)
  24. Pedaqogika tarixi. B., ADPU, 2018, 17,5 ç.v (dərs vəsaiti)
  25. Müəllimlərlə metodik işin təşkili. BDU “Dil və ədəbiyyat” beyn. j. 2018, № 2, s. 404-406 (məqalə)
  26. Pedaqogika kursu üzrə sxemlər. B. ADPU 2018, 2,5 ç.v. (metodik vəsait) 
  27. Ali məktəb pedaqogikasından sxemlər. B. ADPU 2018, 2,5 ç.v. (metodik vəsait)
  28. Təhsilin əsasları. B., 2019, 1 ç.v. (proqram)
  29. Təlim formalarının genezisi və müasir dərs.  “Təhsildə klassik və müasir yanaşmalar”, Bey/k. B., 2019, s.184-186 (tezis)
  30. Bravery and heroism as one of the parts of moral training. “Təhsildə klassik və müasir yanaşmalar”, Bey/k. B., 2019,  s. 243-245 (tezis)
  31. Ali məktəb pedaqogikası (ingilis dilində).  B., ADPU, 2019, 13,25 ç.v. (dərs vəsaiti)
  32. С чего начинается Родина: взгляд прошлое и настоящее. Tеория и практика преподавания иностранных языков (Сборник научных трудов),  Moskva 2020, s. 94-107 (məqalə)
  33. Формирование у современной молодежи высоких гражданских чувств и патриотизма на примерах литературных и национальных героев. Теорический журнал “Credo”, № 1 (101),  Sankt-Peterburq 2020,  s. 181-189 (məqalə)
  34. Təlimdə monitorinq və qiymətləndirmə.  “Dil və ədəbiyyat” b/j. №1, Bakı 2020, s. 349-352 (məqalə)
  35. Ali məktəbdə tələbə qızların sosial problemlərinin əsas xüsusiyyətləri.  “Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri” elmi əsərlər toplusu, № 25, Bakı 2020, s. 182-186 (məqalə)
  36. Şagirdlərin vətənpərvərlik tərbiyəsi haqqında. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, elmi əsərlər toplusu, 2020, s. 50-53 (məqalə)
  37. Pedaqogika kursu üzrə sxemlər. B., ADPU, 2020, 2.5 ç.v. (metodik vəsait)
  38. Ali məktəb pedaqogikasından sxemlər. B., ADPU, 2020, 2.5 ç.v. (metodik vəsait)
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət