- Təlim prosesinin mahiyyəti, metodoloji və elmi-nəzəri əsasları, Məqalə “Dil və ədəbiyyat” № 2, 2015
- Azərbaycan təhsil sistemində İKT-nin inkişafı və sistemli tətbiqi, Məqalə “Tarix və onun problemi”, № 3
- Müasir dərs: təşkili prinsipləri və xüsusiyyətləri, Məqalə “Dil və ədəbiyyat” №3, 2015
- Pedaqoji prosesdə qarşılıqlı münasibətlərin humanistləşdirilməsi, Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 39-44
- Şəxsiyyətə təsir edən amillər, Məqalə, VII Resp e/konf. Mat. B., BDU, V 2015, s. 90-93
- Pedaqoji iletişim və öğrencilerin oluşumuna etkisi, tezis, Türkiyə Hacetepe Universiteti, konfrans mat. 8-10 iyun, 2015
- Cəmiyyətin təhsil ehtiyacları və onun hüquqi təminatı, Məqalə, “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar” Resp. e/k, Bakı 2016 , s. 16-18
- Təhsildə dövlət siyasəti, Məqalə, “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar” Resp. e/k, Bakı 2016 , s. 21-23
- Praqmatizm fəlsəfi-pedaqoji cərəyan, Məqalə, SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 159-162
- Fəal interaktiv təlim mexanizmləri, Məqalə, SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 190-194
- Müasir təhsil konsepsiyasının başlıca prinsipləri, Məqalə, IX Resp e/konfr, BDU, 2017, s. 18-20
- Dərsdənkənar vaxtlarda ibtidai sinif şagirdlərinin əməksevərlik tərbiyəsi, Monoqrafiya, Bakı, ADPU, 2017, 12,5 ç.v.
- Məktəblilərin əmək tərbiyəsi, Metodik vəsait, Bakı 2017
- Pedaqogika kursu üzrə sxemlər, Metodik vəsait, B. ADPU 2017, 2,5 ç.v.
- Tərbiyə metodları və priyomları, Məqalə, X Resp e/konfr, BDU, 2018, s. 277-279
- Təlimdə keyfiyyət: qiymətləndirmə problemləri. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 87-88 (tezis)
- Təhsildə nəzarət və qiymətləndirmə. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 79-83 (məqalə)
- Təhsildə fəlsəfi-pedaqoji cərəyanlar. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 155-158 (məqalə)
- Təlimdə qiymətləndirmə: funksiyaları, prinsipləri. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 151-153 (məqalə)
- Pedaqoji terminlərin izahlı lüğəti. B., ADPU, 2018, 10 ç.v. (dərs vəsaiti)
- Təhsilin inkişafının başlıca hədəfləri. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 167-169 (məqalə)
- Pedaqoji peşə əxlaqı və onun funksiyaları. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 285-287 (məqalə)
- Tələbə gənclərin tərbiyəsi: fərdi təsir texnologiyası. “Təhsildə tarixilik və müasirlik” möv. X resp. e/k. mat. B., BDU, 8 may 2018, s. 290-293 (məqalə)
- Pedaqogika tarixi. B., ADPU, 2018, 17,5 ç.v (dərs vəsaiti)
- Müəllimlərlə metodik işin təşkili. BDU “Dil və ədəbiyyat” beyn. j. 2018, № 2, s. 404-406 (məqalə)
- Pedaqogika kursu üzrə sxemlər. B. ADPU 2018, 2,5 ç.v. (metodik vəsait)
- Ali məktəb pedaqogikasından sxemlər. B. ADPU 2018, 2,5 ç.v. (metodik vəsait)
- Təhsilin əsasları. B., 2019, 1 ç.v. (proqram)
- Təlim formalarının genezisi və müasir dərs. “Təhsildə klassik və müasir yanaşmalar”, Bey/k. B., 2019, s.184-186 (tezis)
- Bravery and heroism as one of the parts of moral training. “Təhsildə klassik və müasir yanaşmalar”, Bey/k. B., 2019, s. 243-245 (tezis)
- Ali məktəb pedaqogikası (ingilis dilində). B., ADPU, 2019, 13,25 ç.v. (dərs vəsaiti)
- С чего начинается Родина: взгляд прошлое и настоящее. Tеория и практика преподавания иностранных языков (Сборник научных трудов), Moskva 2020, s. 94-107 (məqalə)
- Формирование у современной молодежи высоких гражданских чувств и патриотизма на примерах литературных и национальных героев. Теорический журнал “Credo”, № 1 (101), Sankt-Peterburq 2020, s. 181-189 (məqalə)
- Təlimdə monitorinq və qiymətləndirmə. “Dil və ədəbiyyat” b/j. №1, Bakı 2020, s. 349-352 (məqalə)
- Ali məktəbdə tələbə qızların sosial problemlərinin əsas xüsusiyyətləri. “Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri” elmi əsərlər toplusu, № 25, Bakı 2020, s. 182-186 (məqalə)
- Şagirdlərin vətənpərvərlik tərbiyəsi haqqında. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, elmi əsərlər toplusu, 2020, s. 50-53 (məqalə)
- Pedaqogika kursu üzrə sxemlər. B., ADPU, 2020, 2.5 ç.v. (metodik vəsait)
- Ali məktəb pedaqogikasından sxemlər. B., ADPU, 2020, 2.5 ç.v. (metodik vəsait)