Seçilmiş əsərləri

DƏRSLİK VƏ DƏRS VƏSAİTLƏRİ

  • Türk dili. V.Qurbanovla birgə. Dərslik. B., Maarif, 1995, 74 s.
  • Pedaqogika (Didaktika). B., BDU, 1996, 2003, 228 s.
  • Məktəbin idarə edilməsi. B., ADPU, 2012, 304 s.
  • Pedaqogikanın əsasları. B., BDU, 2013, 236 s.
  • Pedaqoji etika. S.Vəliyeva ilə birgə. B., ADPU, 2013, 148 s.
  • Sosial pedaqogika. B., ADPU, 2014, 304 s.
  • Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları. S.Vəliyeva və S.Əliyevlə birgə. Dərslik, B., 2015, 204 s.
  • Təhsilin əsasları. E.Mollayeva ilə birgə. Dərslik. B., ADPU, 2016, 208 s.
  • Azərbaycan dili (Ümumtəhsil məktəblərinin I sinifləri üçün). A.Rüstəmova və C.Bay­ramova ilə birgə. Dərslik, В., XXI əsr nəşr., 2005, 2010, 2016, 72 s.
  • Ali məktəb pedaqogikası. H.Bayramov və S.Vəliyeva ilə birgə. B., ADPU, 2019, 240 s.
  • Azərbaycan dili. A.Rüstəmova və C.Bayramova ilə birgə. Müəllimlər üçün vəsait. В., XXI əsr. nəşr., 2016, 80 s.
  • Pedaqoji terminlərin izahlı lüğəti. B., ADPU, 2018, 156 s.
  • Higher school pedagogy (textbook). G.Kərimova və A.Kərimovla birgə. B., ASPU, 2019, 212 p.
  • Pedaqogika. H.Bayramovla birgə. B., ADPU, 2022, 420 s.

KİTABLAR, TƏDRİS-METODİK VƏSAİTLƏR

  • İki komplektli məktəbdə təlim işlərinin planlaşdırılması. Metodik tövsiyə. B., Kommunist nəşr. mətbəəsi, 1968, 34 s.
  • Dərsin səmərəli təşkili. Metodik tövsiyə. Təhsil Nazirliyinin nəşri. B., Maarif, 1970, 24 s.
  • Dərsdə şagirdlərin müstəqil işinin təşkili. B., MN nəşri, 1979, 150 s.
  • Məktəb, ailə və ictimaiyyət. İ.Vəlixanlı ilə birgə. B., Maarif, 1979, 124 s.
  • Pedaqoji praktika. B., APİ nəşri, 1981
  • İbtidai təlimdə şagirdlərin müstəqil işi. B., Maarif, 1978, 84 s.
  • Kiçik məktəblilərdə təhsil əməyi vərdişlərinin formalaşdırılması. Metodik tövsiyə. B., Maarif Nazirliyi nəşri, 1986, 36 s.
  • Təlimdə şagirdlərin müstəqil işinə pedaqoji rəhbərlik. B., Maarif, 1990
  • Universitet tələbələrinin pedaqoji praktikası. B., BU nəşri, 1990, 60 s.
  • İnsan xarakteri və münasibətləri. B., BU nəşri, 2009, 56 s.
  • Pedaqogika tarixi və nəzəriyyəsi sxemlərdə. B., BU nəşr., 2011, 40 s.
  • Ümumtəhsil məktəblərinin I sinifləri üçün müstəqil iş dəftəri. B., XXI əsr nəşr., 2010, 2016, 64 s.
  • Təcrübəçi tələbələrin tədris-tərbiyə işi. B., BDU, 2018, 130 s.
  • Pedaqogika kursu üzrə sxemlər. B., ADPU, 2018, 2,5 ç.v.
  • Magistrantların elmi-pedaqoji təcrübəsi. B., BDU, 2019, 50 s.
  • Ali məktəb pedaqogikası fənnindən sxemlər. B., ADPU, 2019
  • Схемы по курсу педагогики. Б., АГПУ, 2019, 2,5 ç.v.
  • Схемы по курсу педагогики высшей школы. Б., АГПУ, 2019, 2,5 ç.v.

MONOQRAFİYALAR

  • Təlimdə şagirdlərin müstəqil işi. B., Maarif, 1978, 160 s.
  • Gənclik və mənəvi tərbiyə. B., Gənclik, 1980, 120 s.
  • Azkomplektli məktəbdə dərsin səmərəli təşkili məsələləri. B., ADPU, 1980, 180 s.
  • İbtidai təlimdə şagirdlərə müstəqil iş bacarıqlarının aşılaması, B., Maarif, 1987, 150 s.
  • Müəllimlik ixtisasına giriş. S.M.Quliyevlə. B., ADPU, 2015, 224 s.

PROQRAMLAR

  • Pedaqogika (SEP fakültəsi üçün). B., BDU, 2019, 1,0 ç.v.
  • Sosial pedaqoji fəaliyyətin monitorinqi və qiymətləndirilməsi. B., BDU, 2019, 1,0 ç.v.
  • İnklyuziv təhsil. B., BDU, 2019, 1,0 ç.v.
  • Инклюзивное образование. B., BDU, 2019, 1,0 ç.v.
  • Dövlətin təhsil siyasəti. B., BDU, 2019, 1,0 ç.v.
  • Ali təhsildə monitorinq və qiymətləndirmə. B.,BDU, 2019, 1,0 ç.v.
  • Pedaqogika (humanitar fakültələr üçün). B., BDU, 2021, 1,0 ç.v.
  • Ali məktəb pedaqogikası. B., Füyuzat n., 2021, 1,75 ç.v.
  • Sosial pedaqogika. B., Füyuzat, 2021, 1,75 ç.v.
  • Peşəkar pedaqoji fəaliyyətin təşkili. B., Füyuzat n., 2021, 1,0 ç.v.
  • Məktəbin idarə edilməsi. B., Füyuzat n., 2022, 1,25 ç.v.
  • Təhsil xidmətində marketinq və reklam. B., Füyuzat n., 2022, 1,0 ç.v.
  • Təsviri sənət və onun tədrisi metodikası. B., Füyuzat n., 2022, 1,0 ç.v.

 

ELMİ MƏQALƏLƏR
(seçilmiş məqalələr)

  • Düzlük və doğruçuluq tərbiyəsində rəğbətləndirmə və cəza. “Azərbaycan məktəbi” j., 1966, № 12
  • Eyni vaxtda iki siniflə təlimin mühüm bir məsələsinə dair, “Azərbaycan məktəbi” j., 1967, №10
  • Proqramlaşdırılmış mətnlərin tərtibi və tətbiqi prinsipləri, “Azərbaycan məktəbi” j., 1969, №11
  • Məktəblə ailənin pedaqoji ittifaqı böyük tərbiyəvi qüvvədir, “Azərbaycan məktəbi” j., 1971, №8
  • Müəllimin şərhi və şagirdlərin müstəqilliyi, “Azərbaycan məktəbi” j., 1973, №1
  • Təlimdə şagirdlərin müstəqilliyinin psixoloji və ümumi didaktik məsələləri, “Azərbaycan məktəbi” j., 1977, № 12
  • Şagirdlərə zehni fəaliyyət priyomlarının aşılaması, “Azərbaycan məktəbi” j., 1980 №3
  • Biliklərin möhkəmləndirilməsi prosesində şagirdlərin müstəqil işi, “Azərbaycan məktəbi” j., 1973, №5
  • Bacarıq və vərdişlərin formalaşmasında şagirdlərin müstəqilli­yinin təmin edilməsi, “Azər­baycan məktəbi” j., 1974, №4
  • Təlimdə şagirdlərin müstəqilliyi məsələsinin tarixinə dair, “Azərbaycan məktəbi” j., 1977, №2
  • Uşağa məhəbbətin həddi, “Azərbaycan qadını” j., 1978, №12
  • Həqiqi tərbiyə cəzasız tərbiyədir, “Azərbaycan qadını” j., 1980, № 12
  • Dərsdə şagirdləri necə fəallaşdırmalı, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1970, №6
  • Dərsdə şagirdlərin müstəqil işinə pedaqoji rəhbərlik, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1972 №1
  • Təkrarlama müsahibəsində şagirdlərin təfəkkür müstəqilliyi, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1974, № 1
  • Ev şəraitində şagirdlərin müstəqil işinin xüsusiyyətləri, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1976, №2
  • Kiçik məktəblilərin idrak imkanlarının eksperimental tətqiqinə dair, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1978, №6
  • Kiçik məktəblilərdə özünənəzarət bacarığının təzahür xüsu­siyyətləri, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1981, №2
  • Kiçik məktəblilərə kitabla iş bacarığının aşılanması, “İbtidai məktəb və m.q. tərbiyə” j., 1982, №5
  • Dərsdə şagirdlərin idrak fəallığı və yaradıcı müstəqilliyinin artırılması yolları. “Azərbaycan məktəbi” j., 1983, №7
  • İntizam tərbiyəsi. “Azərbaycan məktəbi” j., 9 avqust 1983
  • Kollektivin ictimai rəyi mühüm tərbiyə amilidir. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 24 iyun 1963
  • Müəllimin pedaqoji mərifəti. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 5 iyul 1966
  • İki siniflə dərsin imkanları. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 10 iyul 1968
  • Tələbələrin özünütərbiyə proqramı. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 15 sentyabr 1968
  • Dərsin səmərəli quruluşu. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 26 fevral 1971
  • “Çətin yaş”. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 18 iyul 1975 (məqalə)
  • Formalizmlə mübarizə. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 19 avqust 1983
  • Keyfiyyəti yüksəltməyin mühüm amili. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti,15 avqust 1986
  • Övladlarınızı xüdbinlikdən çəkindirin."Azərbaycan qadını" j. 1983, №2, s. 3-4
  • Təqsir irsiyyətdədir,yoxsa tərbiyədə. “Azərbaycan qadını” j.,1984, №3, s. 18-19
  • Valideynin pedaqoji məharəti. “Azərbaycan qadını” j., 1985, №11, s. 18
  • Gənc nəslin ilk ideya-siyasi tərbiyə məktəbi. “Azərbaycan məktəbi” j., 1983, №5
  • Qabaqcıl pedaqoji təcrübəyə dair. “Azərbaycan məktəbi” j., 1983, №4
  • Altıyaşlılarin təlimə hazırlanması məsələləri. “Azərbaycan məktəbi” j., 1983, №8
  • Təlim metodları və şagirdlərin müstəqilliyi. “Azərbaycan məktəbi” j., 1984, №1
  • Şagirdlərin kitabla müstəqil işə alışdırılmasına dair. “Azərbaycan məktəbi” j., 1985,  №10
  • Təlim prosesinin optimallasdırılması. “Azərbaycan məktəbi” j., 1985, №1
  • Təlimdə yüklənmə ilə mübarizə: məktəb rəhbərlərinin rolu və vəzifələri. “Azərbaycan mək­təbi” j., 1986, №1
  • Məktəb islahatı və pedaqoji elmlər. “Azərbaycan məktəbi” j., 1986, №2
  • Vətəndaşlıq tərbiyəsi (xalq şairi B.Vahabzadə ilə müsahibə). “Azərbaycan məktəbi” j., 1986, №3
  • Dərsdə müəllim və şagird fəaliyyətinin əlaqələndirilməsi. “Azərbaycan məktəbi” j., 1986, №9
  • Şagirdlərin özünütəhsilə hazırlanması, “Azərbaycan məktəbi” j., 1987, №3
  • Təlimdə şagirdlərin müstəqil fəaliyyətinin stimullaşdırılması, “Azərbaycan məktəbi” j., 1987, №9
  • Məktəbdə təlim-tərbiyə işlərinin yeniləşdirilməsi yolları, “Azərbaycan məktəbi” j., 1989, №3, s. 19-28
  • A.S.Makarenko uşaq kollektivində ənənələrin rolu haqqında, “Azərbaycan məktəbi” j., 1988, №3
  • Məktəbin yenidən qurulması və qabaqcıl təcrübə, “Azərbaycan məktəbi” j., 1989, №9, s.31-37
  • Təlim metodları və onların təsnifi, “Azərbaycan məktəbi” j., 1990, №7
  • Şagirdlərdə təlimə müsbət motivlərin formalaşdırılması yolları, “Azərbaycan məktəbi” j., 1990, №3
  • Avtoritar məktəbdən humanist və demokratik məktəbə doğru, “Azərbaycan məktəbi” j., 1990, №11. Z.Əliyeva ilə birgə.
  • Təlimdə şagirdlərin fəallıq və müstəqilliyinin yüksəldilməsi şərtləri, “Azərbaycan məktəbi” j., 1991, №6-7
  • Əmək qüdrətli tərbiyəçidir, “Azərbaycan qadını” j., 1988, №2
  • Söz incə tərbiyə vasitəsidir, “Azərbaycan qadını” j., 1989, №5
  • Təlimin məntiqi metodları, “Azərbaycan məktəbi” j., 1992, №3-7
  • Dərslik tərtibinin əsas pedaqoji prinsipləri, “Azərbaycan məktəbi” j., 1996, №3, s. 9-15
  • Şagirdlərin təhsil fəaliyyəti və onun quruluşu, “Azərbaycan məktəbi” j., 1995, №1-3
  • Şagirdlərin müstəqil təlim fəaliyyətinin fəlsəfı-qnoseoloji əsas­ları. Resp. e/k. B., BDU, iyun, 2003
  • Pedaqoji təcrübə və nəzəriyyədə şagirdlərin təlim-idrak müs­təqilliyi problemi. “Azərbaycan məktəbi” j., 2004, №5, s. 67-75
  • Təlimdə müstəqil işin mahiyyəti. “Azərbaycan məktəbi” j., 2006, №5, s. 47-52
  • Elmi idrak və təlim idrakı. Bakı Universitetinin Xəbərləri (Sos. siy.elm. se­riyası), 2007, №2, s. 127-133
  • Şagirdlərin müstəqil işinin təhsil tarixində yeri. Bakı Universitetinin Xə­bərləri (human. elm. seriyası), 2007, №3, s. 203-208
  • Təlimdə şagirdlərin bərpaedici və yaradıcı fəaliyyəti. OYU “Elmi və pedaqoji xəbərləri”, 2008, №24, s. 120-123
  • Şagirdlərin təlimdə müstəqil işlərinin təsnifatı. OYU “Elmi və Pedaqoji xəbərləri”, 2007, №22, s. 19-25
  • Müstəqil işin təlim prosesində yeri. Beyn. e/k ma­terialları. BDU, aprel, 2007, s. 76-78
  • Təlimdə şagirdlərin müstəqil işinin xüsusiyyətləri. Beyn. e/k materialları. BDU, aprel, 2007, s. 78-80
  • Təlimdə şagirdlərin müstəqil işinin növləri. Təhsil Problemləri İnstitutunun “Elmi əsərləri”, 2008, №2, s. 222-225
  • Şagirdlərin müstəqil təlim işi: psixoloji mexanizmi və şərtləri. BDU, “Psixologiya” j., 2007, №4, s. 86-92
  • Müəllimin ünsiyyət qabiliyyəti. Müasir dövrün aktual problemləri (Elmi əsərlər toplusu). Bakı, 2011,buraxılş №5, s. 21-24
  • Sosial-pedaqoji prosesin mahiyyəti və quruluşu. Resp. e/k materialları. B., BDU, 5 may 2014, s. 61-66
  • Məktəbdaxili idarəetmə və onun təşkili modelləri. R.Bəxtiyarova ilə birgə. Resp. e/k materialları, B., BDU, 5 may 2014, s. 219-224.
  • Şagirdlərdə təlimə müsbət münasibətin formalaşdırılması. “Dil və ədəbiyyat” j., B., BDU, 2015, № 1, s. 282-285
  • Təlim prosesinin mahiyyəti və elmi-nəzəri əsasları. “Dil və ədəbiyyat” j., 2015, №2, s. 260-264
  • Təlim keyfiyyətinə təsir edən amillət. Resp. e/k, B., BDU, 5 may 2015, s. 230-235
  • Müəllim hazırlığının keyfiyyətini yüksəltmək yolları. Resp. e/k, B., BDU, may 2015, s. 44-46
  • Şəxsiyyətin sosiallaşmasında təhsilin rolu. Resp. e/k materialları. B., BDU, 6 may 2015, s. 46-51
  • Müasir dərs: təşkili prinsipləri. “Dil və ədəbiyyat” j., 2015 , № 3, s. 340-343
  • Azərbaycan təhsil sistemində İKT-nin inkişafı və sistemli tətbiqi. “Tarix və onun prob­lemləri”, B., BDU, 2015 , № 3, s. 67-71
  • Təhsilin sosial-iqtisadi rolu. Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri “Resp. e/pr. konfr., B., BDU, 19 dekabr, 2016, s. 162-165
  • Praqmatizm fəlsəfi-pedaqoji cərəyanı. G.Kərimova ilə birgə. Resp. e/k. B., BDU, 19 dekabr 2016, s. 159-162
  • Ünsiyyət tələbatı və onun təmin edilməsi yolları. Resp. e/k, B., BDU, 8 may 2016, s. 192-194
  • Müəllimin etik davranış qaydaları. “Çağdaş dövr və təhsil”. Resp e/pr. konfr., B., BDU, 8 may 2017, s. 198-201
  • Qabaqcıl pedaqoji təcrübənin öyrənilməsi və tətbiqi. Resp. e/k., B., BDU, 8 may 2017, s. 314-317
  • Təhsilin inkişafının başlıca hədəfləri. Resp. e/k, B., BDU, 8 may 2018, s. 167-170
  • Müasir dərsin texnologiyası. “Dil və ədəbiyyat” j., B., BDU, 2018, №4
  • Müəllimlərlə metodik işin təşkili. “Dil və ədəbiyyat” j., 2018, № 2, s. 404-406
  • Təlimdə qiymətləndirmə prinsipləri. Resp. e/pr. konfr. B., BDU, 7 may 2018, s. 151-153
  • The consept of control and evaluation in the teaching. J.A.Comenius “Balkansko Nauçno Obozreniye” j., Bolqariya, Stella nəşr., 2019, №2, s. 28-31
  • Y.A.Komenskinin təlimdə qiymətləndirmə konsepsiyası “Təhsil­də klassik və müasir ya­naş­malar”, Beyn. e/k mate­rialları. B., Turan evi, 4-5 aprel 2019, s. 69-72
  • Təlimdə diaqnostika, nəzarət və qiymətləndirmə. “Dil və ədəbiy­yat” Beyn. j., 2020, №1(113), s. 349-352
  • Fəal (interaktiv) dərs və onun təşkili. “Humanitar və sosial elmlərin aktual problemləri”. B., BDU, 2020, № 26 (I hissə), s. 3-8
  • Yeni qiymətləndirmə: növləri və mexanizmləri. Resp. e/k, 5 may 2022, s. 53-58
  • Təhsilin inkişaf strategiyası və onun reallaşdırılması imkanları. Resp. e/k. 4-5 may 2021, s. 10-17
  • Gənc nəsildə dünyagörüşün formalaşdırılması yolları. “Tarix və onun problemləri” j., B., “Adiloğlu” n., 2022, №1, s. 277-284
  • Müasir dərs: paradiqmaları və təşkili mexanizmi. “Dil və ədəbiyyat” Beyn. j. B., BDU, 2022, №1(118), s. 283-286
  • Kurikulum təhsil modeli. Resp. e/k. B., BDU, 5-6 may 2022, s. 59-63
  • Müasir təlim prosesi: əsas tələblər və vəzifələr. “Dil və ədəbiyyat” Beyn. j., 2022, №2(119), s. 348-351
  • Təlim məqsədləri taksonomiyası. “Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri”. B., 2022, №29 (I hissə), s. 125-129
  • Təlim formaları və onların tətbiqi şərtləri. “Sosial və humanitar elmlərin müasir prob­lem­ləri”. B., Füyuzat, 2022, №30 (III hissə), s. 15-19
  • Təlimin strateji məqsədi və istiqamətləri. “İnsan kapitalının inkişafı və təhsil” Resp. e/k. B., 5-6 may 2022, s. 64-70
  • Elmə və milli-mədəni inkişafımıza layiqli tövhə. İrəvan Müəllimlər Seminariyası -140. “So­sial və humanitar elmlərin müasir problemləri”. B., Füyuzat, 2022, №31 (I hissə), s. 32-37
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət