Seçilmiş əsərləri

  1. 2000, Özünüdərketmə problemnin genezisi və psixoloji mahiyyəti haqqında müxtəlif yanaşmaların təhlili.
  2. 2001, Müxtəlif psixoloji məktəblərdə kreativlik anlayışının konseptual əsaslarının tədqiqi.
  3. 2004, Yeniyetmələrdə ölüm haqqında təsəvvürlərin onların özündərketməsinə təsiri
  4. 2005, Təhsilin şəxsiyyətin özünügercəkləşdirməsində rolu
  5. 2005, Kiçik yaşlı məktəblilərdə iradi keyfiyyətlərin inkşaf etdirilməsi yolları
  6. 2006, Təhsildə şəxsiyyətin psixoloji sağlamlığı problemi.
  7. 2007, Təhsildə imtahan stressi və onun korreksiyası yolları.
  8. 2008, Özünügerçəkləşdirə bilən şəxsiyyətin psixoloji keyfiyyətləri
  9. 2010, Şəxsiyyətin özünügerçəkləşdirməsinin meyarları və modelləri // Psixologiya jurnalı, № 1, səh.3-16
  10. 2010, Şəxsiyyətin özünügerçəkləşdirməsinin səviyyələrinə dair // Psixologiya jurnalı, № 2, səh.110-120
  11. 2010, Şəxsiyyətin özünügerçəkləşdirməsinin fəlsəfi tədqiqi istiqamətləri // Bakı Dövlət Universitetinin Elmi Xəbərləri, Humanitar elmlər seriyası, № 2, s.145-155
  12. 2010, Şəxsiyyətin özünügerçəkləşdirməsi və həyat planları // Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Əsərləri, №4, s.123-130
  13. About one appeach to method of learning and its applying to contemporary lesson / Abstract proceedings of the ist international conference of living  theorists Howard Gardner Turkey, Burdur: 2009 s.91-92
  14. О негативных фак­то­рах, оказывающих вли­я­ние на само­ре­ал­и­з­ацию учащихся в про­цессе обучение // Вектор науки, Тольяттинского Государственного Университета, 2012, №2(9), с.305-308
  15. Comparing of emotion controlling and evulation of body imagination among athletes and non-athletes // International Research Journal of Applied and Basic Sciences ISSN, 2013, 2251-838X\ Vol, 4(8) :2303-2305
  16. Parental Bonding and Eating Disorders Symptoms: The Mediating Role Emotion Regulation Difficulties // Journal of American Science ,2013, ISSN, ,1545-1003
  17. Воздействии процесса самореализации подростков на них професиональю ориентацию // Вектор науки, Тольяттинского Государственного Университета, 2013, №2, с.97-100
  18. A study of the relat­ion­ship between self-reali­zation of students with their academic achie­vem­ents // International Journal of Current Life Sciences - Vol.4, Issue, 8, İmpackt fartor 0,580, August, 2014
  19. Learning models and prospects of its application to modern class // European Applied Sciences: modern approaches in scientific researches,4,2015
  20. Экспериментально-психологическое исследование степени самоа­ктуа­лиза­ции студентов разных специальностей // Мıжнородний науковий форум: соцiологiя, психологiя, педагогiка, менеджмент, випуск 18, с.140-148,
  21. The characteristics of social and psychological adaptation and stress resistance of IDPs living in Baku city and its surrounding districts // International Journal of Science and Research (IJSR),ISSN (Online): 2319-7064, Volume 5 Issue 8, İndia, 2016.1715-1721
  22. Məcburi köçkünlərin sosial adaptasiyasına təsir göstərən amil­lərin psixoloji təhlili // Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Əsərləri, Bakı, 2016, №2, 150-154
  23. Məcburi köçkün şagirdlərin təlimdə stressədavamlılıq xüsusiy­yət­ləri­nin qi­y­mət­lən­dirilməsi// “Şagird nailiyyətlərinin qiymət­lən­diri­l­m­ə­si”. Beynəlxalq elmi konfransın material­la­rı. Bakı: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazir­li­yi TPİ. Bakı:201-203
  24. Qaçqın və məcburi köçkünlərdə psixoloji vəziyyətin təzahür xü­susi­yyətləri // Qərb Universitetinin Elmi Xəbərləri, Bakı, 2016,  №2,78-85
  25. The impact of traumatic cases on the self – realization of students // International Journal of Science and Research (IJSR),ISSN (Online): 2319-7064, İmpact faktor 6,14,Volume 5, Issue 9, September 9, İndia, 2016, 551-556.
  26. Tələbələrdə sosial-psixoloji adaptasiyanın səviyyəsi ilə özünügerçəkləşdirmənin əlaqəsi- Psixologiya jurnalı, Bakı, 2017, №2, s.85-99
  27. Traumatic factors affecting the self-realization of students - 8, Issue 6; June, 2017, Issue of International Journal of Pharmaceutical sciences and Research, p. 2682-2690 (Thomson Reu­ters)
  28. Factors affecting the development of self-realization among students of different professions-Science and Education, Vol. 9, Issue 9; 2017, p.75-87 (Thomson Reuters)
  29. Studying Loneliness,Friendship, Self-Esteem of Turkish Young Students using Facebook in High of The Azerbaijan Republic- Avrasya Pozitif Psikoloji kongresi. Ankara, 2017, p.32-37

KITABLAR: 

  1. Təhsildə şəxsiy­yət prob­lemi  (B.H.Əliyev ilə müştərək).Bakı: 2008, 132 s.
  2. Pedaqoji psixo­lo­gi­ya ­ (B.H.Əliyev və K.R.Əliyeva ilə müştərək). Bakı: 2012, 254 s.
  3. ­(Hüquq psix­o­l­ogiyası  (B.H.Əliyev və K.R.Əliyeva ilə müştərək). Bakı: 2012, 85 s.
  4.  Gerçəklik terapiyası və ya yaşamaq sənəti (2017), 216 s.
  5. Özünügerçəkləşdirmənin psixologiyası. Bakı: 2016, 260 s.
  6. Ermənistan–Azərbaycan-Dağlıq Qarabağ münaqişəsi nəticəsində tra­­v­maya məruz qalmış insa­nların psixoloji vəziyyətinin qiymət­­ləndirilməsi. Bakı: 2017, 200 s.
  7. İnstiktlə mübarizə. Bakı: 2018, (çapa hazırlanır).
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, II korpus 9-cu mərtəbə, 900-cü otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 23, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390241 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət